Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
west
25.10.2017. 15:23Skuķis dumjš, toties sorosveidīgo "stipendiāts"...kā bogustovs u.c. bezkultūras nepieklājīgie un iedomīgie jaunieši, kas esot "žurnālisti"...
Aļo, klukste!
20.10.2017. 14:41Ja nekas nemainās, ap 2030.gadu Latvijā būs 1,6 miljonu iedzīvotāju. Katrs ceturtais no viņiem pensionārs.
---------------------------------------------------
1,6 milj. vairs nav pat šobrīd!!
Jus ko tur, tinti dzerat?????
KlG
20.10.2017. 09:28I.S.: "Konservatīvāka politika, jo galvenais vēlētājs būs pensionārs."
Tas, ko liberāļi uzskata par savu trumpi, viņus patiesībā iegāž. Jo laiki, kad I.S. bija jauniete, jau sen aiz muguras. Mūsdienu jaunieši sen vairs neatbalsta pārprastās "brīvības" Džordža S. un Ingas S. izpratnē. Jauki šo relaitāti ataino Velbeka "Pakļaušanās".
KlG
20.10.2017. 09:23»
Zane, paldies Inga
Paldies Ingai Spriņģei par patiesu rakstu: "Demogrāfija ir daudz plašāks jēdziens un apzīmē iedzīvotāju struktūru visās vecuma grupās. Dzemdēšana ir tikai daļa no tās"- labāk nevar pateikt...
Jā, Zane, gudrākā tautas daļa, nu, tie, kas tādi kā jūs, balso par velkamistiem un lasa ReBalķiku.
KlG
20.10.2017. 09:21»
Lamata
Piekrītu katram Spriņģes vārdam, jo iebildumi var būt tādiem, kuru garīgās, ne fiziskās, attīstības līmenis palicis pubertātes vecumā. Neviena sieviete nav dzemdēšanas mašīna. Un bērnu dzemdēšana demogrāfisko situāciju Latvijā neuzlabos. Nevienā viņas vārdā nav mājiena par bēgļiem. Viesstrādnieki no...
"Un bērnu dzemdēšana demogrāfisko situāciju Latvijā neuzlabos."
Tiešām? :D
pētījums
18.10.2017. 12:27pētījumā un vios tajos eurostatistikas projektos pietrūkst statistikas par viendzimuma attīecību piekritēju pieaugumu, kad noteikti tieši korelējas ar dzimstības samazināšanos.
Lamata
17.10.2017. 21:05Piekrītu katram Spriņģes vārdam, jo iebildumi var būt tādiem, kuru garīgās, ne fiziskās, attīstības līmenis palicis pubertātes vecumā. Neviena sieviete nav dzemdēšanas mašīna. Un bērnu dzemdēšana demogrāfisko situāciju Latvijā neuzlabos. Nevienā viņas vārdā nav mājiena par bēgļiem. Viesstrādnieki no trešajām valstīm Latvijā jau ir pierasta parādība.Sākoties Rīgas infrastruktūras rekonstrukcijai Rail Baltica vajadzībām , viesstrādnieki iebrauks lielā skaitā. Un visbeidzot, I. Spriņģe ir viena no starptautisko žurnālistu asociācijas pārstāvēm, kuras atklāj un dara sabiedrībai zināmus faktus par korupciju valstu augstākajos ešelonos, ofšoriem u.c. problēmām.
G21
17.10.2017. 14:59»
Kalna ielas samurajs
Ak šausmas kā satraukusies parazītu varza, kura visus šos neatkarības gadus ir rijuši Latvijas uzkrājumus, iztirgojuši visu ko vien var iztirgot cilvēkresursus ieskaitot un tagad atjēgušies pie sasistas siles ar 9miljardu mīnuszīmi. Nebūšot redz kas šiem vampīriem nodrošina treknas vecumdienas. Nekas...
Piekrîtu - 4. maija komunistu un ćekistu izdzimteñu varza. Ari N unSaskaña - dvîñi.
Es
17.10.2017. 12:26Paskaidrojiet man, lūdzu, kāpēc tad, kad spriņģes un co sāk runāt par migrantiem, tie vienmēr ir migranti no Āfrikas valstīm? Ja jau problēma nav bēgļu glābšanā, bet vajadzībā pēc migrantiem kā tādā, tad kāpēc tie nevarētu būt, piemēram, migranti no Ukrainas vai Baltkrievijas???
Kalna ielas samurajs
17.10.2017. 04:08Ak šausmas kā satraukusies parazītu varza, kura visus šos neatkarības gadus ir rijuši Latvijas uzkrājumus, iztirgojuši visu ko vien var iztirgot cilvēkresursus ieskaitot un tagad atjēgušies pie sasistas siles ar 9miljardu mīnuszīmi. Nebūšot redz kas šiem vampīriem nodrošina treknas vecumdienas. Nekas, iztiksiet tāpat kā tie cilvēki kuri apzināti nemaksāja nodokļus, jo atteicās barot okupācijas režīmu un visu parazitējošo sistēmu, kas transformējās par 4.maija kliķi ar milzu birokrātisko aparātu.
patiesi
16.10.2017. 23:54patiesi jūtu līdz cilvēkiem, kam nācies bēgt (nebaidos tikt apsaukāta par velkomisti), patiesi man ir žēl arī, ka latviešu ir tikai tik, cik nu mūsu ir, in nekad neizjutīšu tās sajūtas, kādas ir cilvēkiem, kas pieder pie lielajām, daudzu desmitu vai simtu miljonu nācijām. Un tomēr - raksts ir absolūti stulbs.
Vispirms- ir tikai normāli, ka cilvēkam, kas raksts in runā par demogrāfiju, pavaicā, bet cik tad viņam pašam to bērnu. Vienkārši zināšanai (nevar jau prasīt no viņiem bērnus, bet var prasīt vienkārši informāciju, tas ir normāli, cilvēcīga ziņkāre, nekaitīga).
Bet galvenais, kas mani izbrīna vai sadusmo vai like pasmieties: rakstā teikts, ka jāieved darbaspēks. Varētu padomāt, ka mūsu mīļajā Latvijā "stāv tukšas rūpnīcas" , "druvās kombaini gaida čaklus darbiniekus" utt u.t.jpr. Vārdu sakot, kaut kur, tādā "paralēlā Latvijā" (I.Spriņģei laikam zināma tās atrašanās vieta. Mēs nezinām.), nezin kur, ir tās neaizpildītās darbavietas. Normālas (pat neteikšu kvalitatīvas), vienkārši - vietas, kur tīri vai aiz rokas iekšā rauj in sauc: nāc pie mums strādāt! (Tos piedāvājumus supermārketu kasieriem par 1,50 vai 2,50 stundā, tos nu te nepieminēsim, lai nesanāk kauns. Nevaram piedāvāt "minimālo stundas likmi 8,50 kā minimumu, nu, neko darīt. Bet par cilvēka cienīgu darbavietu to nosaukt nevarēsim gan. Un šaubos, vai tie, kuri pašlaik bez darba, būtu ļoti priecīgi, ja ievestu (ataicinātu) viņiem konkurenci, konkurentus uz darba vietām, algu dempingoptājus, konkurenci uz tā jau plāno vai neesošo pabalstu, uz dzīvesvietām , kuru īre tikai sadārdzinātos. Ar to gribu teikt: Latvijā pašlaik Nav Liekas Brīvas Vietas. Ir tā, kā ir.
kū
16.10.2017. 23:21»
Kuce
ćekiste Zàlîte, VVF, Imants Freibergs, Aivars Ślmo dèls, Imants Ziedonis un citi tika atrasti ćekas maisos Maskavà, tos atrada A. Grûtups un śo atklàto ziñu rezultàtà Lemberga uzsûtîts slepkava Grûtupu smagi slimu nośàva. Ari tàpèc, ka atklàja, kà ćekas savervèja Lembergu par ziñotàju, uz ziñośanas ...
a nuka,kuce , davai velcies atpakaļ būdā un žaunas ciet !..
Cipariņš
16.10.2017. 21:58Tā ir žurnāliste? Ar izglītību? Viņa zina atšķirību starp "cipars" un "skaitlis"?
opā
16.10.2017. 21:07»
meh
Daudzsievība ir viens no iemesliem, kāpēc musulmaņiem ir tik daudz iedzimtības kaites un kāpēc tik daudz vīriešu migrē. Daudzsievības ideja var patikt tiem, kuriem patīk tikai stulbas sievietes... un Latvijā nav trūkums ar šo preci...
Man latvietes tīri labi patīk:) vēršu uzmanību, ka ne jau es apgalvoja, ka Latvijās ir kaut kādas problēmas ar sievietēm vai viņu daudzumu, to saka migrācijas atbalstītāji. Es tikai paņemu viņu apgalvojumus un izdomāju loģisku eventuālu risinājumu. Vai to problēmu vajag risināt ar migrāciju, tad lai katrs spriež pats
meh
16.10.2017. 21:04"jo jauni cilvēki īpaši negrib uzturēties vecu ļaužu valstīs."
-------------
Japāna ir vecu cilvēku valsts.
ASV ir vecu cilvēku valsts.
Visas vecās Rietumeiropas valstis ir vecu cilvēku valstis.
Ziniet kuras valstis ir jaunu cilvēku valstis un no kurām mūk prom:
visas trešās pasaules valstis ar augstu dzimstību un sliktu ekonomiku. Latvijas ekonomika ir salīdzināma ar dažām no šīm valstīm - un tas ir galvenais iemesls, kāpēc jauni cilvēki negrib uzturēties Latvijā - arī tie kas saņēmuši patvērumu...
Bet, nopietni, es domāju, ka tiem kuri Latvijā saņem virs vidējā un kuriem nav vismaz 3 bērnu, tiem nav tiesību runāt par demogrāfijas tēmu, jo šiem cilvēkiem jau ir viss nepieciešamais, lai uzlabotu demogrāfiju Latvijā.
meh
16.10.2017. 20:55»
Konsekvence
"Jo sobrīd Latvijā ir pārāk maz sieviesu dzemdēt spējīgā vecumā."(I.S...
Ko nozīmē dzemdēt spējīgs vecums? Man UK kaimiņienei kurai bija 40 un viņas partnerim 50. Abiem ir lieli bērni, bet kad šī ievācās pie viņa(un viņai tad bija 40), tā abi uztaisīja sīko un mazliet vēlāk vēl vienu. Jā, bērnu pabalsti UK ir lieli, bet dzemdēt spējīgs vecums sievietēm... nu ne vienmēr tas ir galvenais lai laistu pasaulē mazuļus.
UK nereti redzu tantes vai pavecus pārus, kas stumj ratiņos sīkos un nedomāju, ka tie ir vecvecāki, kas pieskata savu bērnu bērnus. Man paziņām nereti ar vecākiem ir 30+ vecuma starpība. Vienīgais iemesls kāpēc tik vēlu taisa bērnus ir tas, ka šie ir kļuvuši stabili dzīvē un var atļauties bērnus, un tie vairs neietekmē profesionālo/finansiālo stāvokli.
meh
16.10.2017. 20:47»
opā
Tiešām! Ja problēma ir sievietes dzemdēšanas vecumā, tad problēmas risinājums ir ievest sievietes, nevis āfrikāņu vai arābu vīriešus (90% no t.s. bēgļiem). Es domāju, ka ja pieiet šim jautājumam valstiski, tad 14000 baltkrievietes vai ukrainietes mums izdodot mierīgi savaņģot uz Latviju un visi būtu...
Daudzsievība ir viens no iemesliem, kāpēc musulmaņiem ir tik daudz iedzimtības kaites un kāpēc tik daudz vīriešu migrē. Daudzsievības ideja var patikt tiem, kuriem patīk tikai stulbas sievietes... un Latvijā nav trūkums ar šo preci.
Ja tev nepatīk latvietes, neviens tev neliek viņu precēt - un dabūt sievu no Baltkrievijas vai Uzbekijas nav problēma. galvenā problēma ir izdzīvot Latvijā.
Konsekvence
16.10.2017. 14:20"Jo sobrīd Latvijā ir pārāk maz sieviesu dzemdēt spējīgā vecumā."(I.S.)
Diemžēl jaunā demogrāfijas reforma so sieviesu skaitu vēl vairāk ierobežo, uzliekot par kritēriju 19 gadus, kuros jāiekļaujas, lai pretendētu uz palielināto pabalstu/prēmiju.
Manā izpratnē nav glīti, ka tik nabadzīgā valstī starpība starp 1 un 3 bērnu ģimenes pabalstu atsķiras gandrīz x10.
opā
16.10.2017. 14:10»
Realitāte
2014., 2015 un 2016. gadā latvieši piedzima pat mazliet vairāk nekā nomira. Vecuma grupā līdz 10 gadiem, latvieši ir ap 80% no visiem bērniem
Un tas ir neskaitot latviešus, kas piedzima Īrijā un citās "lielbritānijās". Mūsu, tas ir latviešu, demogrāfiskās problēmas cēlonis ir 1940-1950.gads, tad izkāva daudzus jaunus večus, potenciālos tēvus, un vēl liels daudzums aizbēga no Staļina karapūļiem, iedzīvotāju skaits samazinājās dramatiski. Padomju laikos tas tika kompensēts ievedot cilvēkus no citām padomju valsts malām. Kā redzams, laimi tas neatnesa. Iedzīvotāju skaita samazinājums pēc 1991.gada ir galvenokārt dēļ cittautiešu (civilokupantu) skaita samazināšanās, kas izbrauc un izmirst daudz straujāk.
opā
16.10.2017. 14:05»
???
Secinu, ka Latvijā steidzami jāieved 14000 sieviešu dzemdēšanas vecumā. Es ar kaimiņu par
Tiešām! Ja problēma ir sievietes dzemdēšanas vecumā, tad problēmas risinājums ir ievest sievietes, nevis āfrikāņu vai arābu vīriešus (90% no t.s. bēgļiem). Es domāju, ka ja pieiet šim jautājumam valstiski, tad 14000 baltkrievietes vai ukrainietes mums izdodot mierīgi savaņģot uz Latviju un visi būtu apmierināti:) Un varbūt vēl vajag daudzsievību atļaut, tautas attīstības vārdā. Galu galā tas nav nekas jauns, senās baltu ciltis arī gāja un burāja sirojumos sievas zagt.
opā
16.10.2017. 14:00Tas ir leģitīms jautājums. Jo vairāk būs bērni, jo mazākas būs demogrāfiskās problēmas. Sievietes (un vīrieši) produktīvā vecumā šo problēmu var palīdzēt risināt vislabāk, nevis muldot par politiku, bet taisot bērnus:) Protams, vieni pabalsti neko nerisinās, jāmaina ir, pirmkārt, kultūra, kur ģimenes veidošana atkal kļūst par primāro mērķi cilvēki dzīvē, nevis kaut kur pēc mērķiem izviedot karjeru, nopelnīt naudu apceļot pasauli, utt. Bet Latvijas valsts mērķis ir lai latviešiem ir sava valsts, kur dzīvot un attīstīties kā latviešiem. Tādēļ tā tika 1918.gadā dibināta. Tautsaimniecība, darbaspēks, utt. ir tikai līdzekļi, lai latvieši labi dzīvotu savā valstī. Mākslīgi ievedot cilvēkus tiek noliegts valsts pastāvēšanas mērķis un tas nav risinājums.
jo
16.10.2017. 13:51»
Paija
1)Pieņemts uzskatīt, ka " mazuļi" dzimst dzīvniekiem, bet cilvēkiem dzimst - bērni...
visiem būs tikai labāk ja tādi spriņģēni nesadzims
Neņemiet vērā
16.10.2017. 13:16»
Pesimists
Sprinģe tā ir diagnoze. Pērkama maita, kura ar uguntiņu acīs centīsies maksimāli atstrādāt jebkuru antisociālu pasūtījumu
Sis ir Latvijas un latviešu tautas nīdējs. Labķ nebūtu mācīts latviešu valodā. Latviešu skolas - labi, bet man liekas, ka vajadzēja visiem krieviem atļaut mācīties tikai krievu valodu, krievu skolās, ne vārda latviski, ja negrib. Vieglāk būtu saprast - kurš ir kas, kurško aizstāv pēc valodas kļūdām. Valoda nav lojalitātes mēraukla. Arī pilnīgs latviešu valodas nepratējs var būt lojālāks Latvijai un ir ne viens vien, nekā latvietis.
Šis ir Latvijas nīdējs, nelga, nepraša. Spriņģre ir augstas inteliģences žurnāliste. Paldies.
Taisnība
16.10.2017. 13:07»
Kuce
ćekiste Zàlîte, VVF, Imants Freibergs, Aivars Ślmo dèls, Imants Ziedonis un citi tika atrasti ćekas maisos Maskavà, tos atrada A. Grûtups un śo atklàto ziñu rezultàtà Lemberga uzsûtîts slepkava Grûtupu smagi slimu nośàva. Ari tàpèc, ka atklàja, kà ćekas savervèja Lembergu par ziñotàju, uz ziñośanas ...
Pa karjeras kāpnēm varēja kapt, ja tu biji savervēts vai biji kāda savervētā tuvinieks vai augsta čekists, partijnieka rads.
Kad savervētais pakāpās amatos - viņu nekavējoties izslēdza no VDK saraksta, kartiņu Latvijā iznīcināja, jo bija noteikts - partiju nedrīkst kompromitēt ar stukaču, partijai jābūt "tīrai"vai katram partijas biedram bija jābūt kā stukačam. Atseviškos gadījumos varēja izdienēties arī ar partijas biļeti, riktīgi uzbrūkot sociālisma iennaidniekiem un ziņojot.
Tā ka nav izslēgts, ka arī Lembergs bija savervēts pirms tam. Maskavā uzskaitē palika visi 100 %, pareizāk, Piemaskavas arhīvā.
Zane, paldies Inga
16.10.2017. 12:58Paldies Ingai Spriņģei par patiesu rakstu: "Demogrāfija ir daudz plašāks jēdziens un apzīmē iedzīvotāju struktūru visās vecuma grupās. Dzemdēšana ir tikai daļa no tās"- labāk nevar pateikt.
Inga - "latviska Latvija", lojāli Latvijai - nav tas pats, kas visus iedzīvotāju iedzīšana latviešu valodas zināšanai. Iestāstiet to bērniem - Raivim Dzintaram un galvenai vēlēt'\ajiem par NA. Viņi ir lieli "duraki', bet gudri, lai ar karogu plivināšanu, demogrāfijas - dzemdību sludināšnas ievilinātu glupāko tautas daļu balsot par viņiem - Maksātnespējas administrācijas ( kā kāds baņķieris TV 24 teica - bandīti) atbalstītājiem un tautas smacētājiem. TB/LNNK/NA pie vara 27 gadus un KĀDS REZULTĀTS viņu valdīšanai - latvietības iznīcināšana. Dzemdēs bērnus un viņi pieaugs un aizbēgs no totalitārās Latvijas.
Uzņemumiem valst un pašvaldību pasūtījusm, nauda garantētas - bet uznēmēji gaužas - lieli nodokļi, nav naudas, kaut tur paredzēti nodokļi un algas - nemaksā ne nodokļus, ne algas, visu sabāž sev kabatās. Ražošanu neattīsta, strādniekus prasa no valsts gatavus, paši neapmāca.
Tā ir "latviska Latvija" Raivja Dzintara acīm!
Realitāte
16.10.2017. 12:272014., 2015 un 2016. gadā latvieši piedzima pat mazliet vairāk nekā nomira. Vecuma grupā līdz 10 gadiem, latvieši ir ap 80% no visiem bērniem.
Kuce
16.10.2017. 12:24»
Edge
"Latvieši šobrīd ir uz izzušanas robežas...
ćekiste Zàlîte, VVF, Imants Freibergs, Aivars Ślmo dèls, Imants Ziedonis un citi tika atrasti ćekas maisos Maskavà, tos atrada A. Grûtups un śo atklàto ziñu rezultàtà Lemberga uzsûtîts slepkava Grûtupu smagi slimu nośàva. Ari tàpèc, ka atklàja, kà ćekas savervèja Lembergu par ziñotàju, uz ziñośanas pamata viñś virzijàs pa kompartijas karjeras kàpnèm. Zàlîte ir nodarijusi lielu apzinàtu łaunumu, viñai pienàkas sods.
Realitāte
16.10.2017. 12:23Bet vispār man, dzīvojot Rīgā, īpaši nerūp, ka Daugavpilī un Rēzeknē būs "mazāk jautrības uz ielām".
Kindzuls
16.10.2017. 12:21Un neviena vārda par problēmu sakni? Nu tad šiem rakstiem ir nulles vērtība.
Realitāte
16.10.2017. 12:19Par šo Spriņģes rakstu twiterī precīzi izteicies demogrāfs Ilmārs Mežs - "Dīvains raksts! Ja katrai ģimenei būtu 3 bērni, tad Latvijas demogrāfijas problēmas būtu atrisinātas uz ilgu laiku!"
Edge
16.10.2017. 10:59"Latvieši šobrīd ir uz izzušanas robežas,...."
Māra Zālīte, dzejniece (Latvijas Radošo savienību plēnums, 1988)
===================================================
Nav jēgas jautāt, kāpēc tautā cienītā dzejniece paziņoja par "izzušanu" 1988.g., kad LPSR īstenotās pronatalistiska (dzimstību veicinošās) politikas pirmos augļos varēja saskaitīt. 1987. gadā Latvijā jau piedzima 42 135 bērni un trīs bērnu ģimene kļuva par ļoti izplatītu, gandrīz vai standarta ģimenes modeli.
Edge
16.10.2017. 10:46»
Pesimists
Sprinģe tā ir diagnoze. Pērkama maita, kura ar uguntiņu acīs centīsies maksimāli atstrādāt jebkuru antisociālu pasūtījumu
"SPĪDOLA: Tu elles kalps, tu neesi līdzīgs man,
Es kalpoju tikai sev, / Viss, arī tu, ir man rīks.
(Rainis:Uguns un nakts)
===================================================
Ne pirmā, ne pēdējā tā mūsu Inga - ne arī viena tāda ticīgā. Kaupo, A.Niedra, F.Veinberga, O.Dankera u.c. Rietumu vērtību ieviesēju leģions pašlaik ir vadošais un valdošais Latvijā, kas par paveikto demogrāfijā (lasi - tautas ārdīšanā) atklāti lepojas:
"....– Latviju pasaulei vajadzētu ņemt par paraugu. Zemeslode jau tagad knapi spēj panest milzīgo cilvēku skaitu."
Kaspars Kļaviņš (dz. 1968) ir vēstures zinātņu doktors, RTU profesors un LU Humanitāro zinātņu fakultātes pētnieks. Četrus gadus lasījis lekcijas Arābu Emirātu Tehnoloģiju koledžā Abū Dabī.(“Jākliedē uzturētais mīts par mūsu senču kalpības garu.” Intervija ar vēsturnieku K.Kļaviņu (LA,21.12.2016.)
Pesimists
16.10.2017. 09:46Sprinģe tā ir diagnoze. Pērkama maita, kura ar uguntiņu acīs centīsies maksimāli atstrādāt jebkuru antisociālu pasūtījumu.
pensionārei
16.10.2017. 09:45»
pensionāre
Kāpēc gan lamāties, problēma kaut kā būs jārisina. Turklāt, vērtējot iepriekšējo pieredzi. Darbaspēka ievešana - vai mēs gribam dzīvot iespējama terora apstākļos, kad cilvēks nekur nevar būt drošs, varbūt mums būs jāpieņem svešs dz8ves veids un reliģija...
Tavu zemi izdalīt???
rokoko
16.10.2017. 09:03»
Paija
1)Pieņemts uzskatīt, ka " mazuļi" dzimst dzīvniekiem, bet cilvēkiem dzimst - bērni...
Parādiet vietu I.Spriņges rakstā, kur viņa kādai/ām pārmet, ka nedzemdē? Ir tik grūti saprast, ka šis ir tikai vienkāršs pētījums? Ir diezgan slimīgi katru rakstu uztvert personīgi!!
Welkomists
16.10.2017. 07:58cik saprotu, tad tā saucamajai pēttniecības (neatkarīgās:))) grupai RE:Baltic sāk izbeigties anonīmo ziedotāju naudas plūsma un ir jāsadomā kārtējā neatkarīgā sensācija.
Pēkšņi Spriģi un C0 šausmīgi sāk kratīt LV nākotnes perspektīvas, kurās dominēs "konservatīvi pensionāri,nebūs jautrības uz ielās u.c šausmas"
Protams,Spriņgesprāt ģimenes pabalsti nekādu lielu lomu vairs nespēlēs, un vienīgā lieta, kas mūsu valsti var glābt - ievest migrantus. Es pat apraudājos no tik milzīgām rūpēm par mūsu valsti un Spriņģes pašaizliedzību veidojot šo "nopietno" pētījumu ar mērķi izmangot kārtējo naudiņu, lai turpinātu "neatkarīgi pētīt"
pensionāre
16.10.2017. 07:52Kāpēc gan lamāties, problēma kaut kā būs jārisina. Turklāt, vērtējot iepriekšējo pieredzi. Darbaspēka ievešana - vai mēs gribam dzīvot iespējama terora apstākļos, kad cilvēks nekur nevar būt drošs, varbūt mums būs jāpieņem svešs dz8ves veids un reliģija?
Jāmeklē citas iespējas - kaut vai izbeigt nesamērīgu tērēšanu izklaidei, lielajām algām un pensijām (kā var atšķirties pensiju apmērs 10 un vairāk reižu). Galīgas krīzes gadījumā izdalīt cilvēkiem zemi, lai nodarbojas ar naturālo saimniecību, varbūt ir vēl citas idejas.
Paija
16.10.2017. 07:441)Pieņemts uzskatīt, ka " mazuļi" dzimst dzīvniekiem, bet cilvēkiem dzimst - bērni.
2) Kāds man būtu ieguvums no autores teiktā, ka nākotnē nebūs " jautrības uz ielām" - tā arī neizpratu.
3) ja ikviena sieviete domātu tāpat ka autore, ka viņas potenciālie bērni demogrāfisko situāciju neglābtu, tad šādā gadījumā autorei nav nekādu tiesību pārmest citām sievietēm, ka ARĪ viņas domā tāpat ka autore, ka viņas potenciālie bērni demogrāfisko situāciju neglābtu.
4) Tādējādi rakstā maz loģikas un neprasme lietot latviešu valodu. Autorei vēl jāpilnveido sevi profesionāli.
formula
16.10.2017. 06:48...te nu ir tas blēdīgais tantuks,kas par jūdas grašiem pļurkst pret latviešu tautu,visā savā pretīgumā.
onkulis
16.10.2017. 00:08Pētījumus par tik nopietnām tēmām vajadzētu atļaut publicēt tiem kam pāri 50. Tad kad jaunības hormoni beiguši trakot, cilvēks sāk kritiski izturēties pret visādām politiskajām klišejām un uzspiestiem šabloniem, rodas apjausma par pasaules kārtību un cilvēka sūtību.
Problèma
16.10.2017. 00:04»
Edge
Demogrāfs Mežs: Problēma ir sabiedrības neiecietība pret ģimenēm ar bērniem ( “900 sekundes...
tomèr ir genocîds. Modernais.
Edge
15.10.2017. 21:23Demogrāfs Mežs: Problēma ir sabiedrības neiecietība pret ģimenēm ar bērniem ( “900 sekundes”).
Problēma tā pati, kāda bija 1970. gados. To sāka risināt ar pozitīviem rezultātiem 1980. gados, jo
"Padomju laikā Latvijā dzimstības politika bija pronatalistiska. Tas ir, dzimstību veicinoša. Tajā laikā tika pieņemti speciāli lēmumi, kuros skaidri nosprausts mērķis – palielināt dzimstību." LU profesors, Latvijas Zinātņu akadēmijas akadēmiķsi, demogrāfs Pēteris Zvidriņš.
reptilis
15.10.2017. 20:23»
Vecais
Mani nosauca par populistisko nacionālistu
...tā jau galīgi atklātu savu Pasaules pilsones būtību::)))...pagaidām vēl jāmaskējas.
???
15.10.2017. 20:10Secinu, ka Latvijā steidzami jāieved 14000 sieviešu dzemdēšanas vecumā. Es ar kaimiņu par.
ai un vai.
15.10.2017. 20:07 Spriņģe droši ka pati ir ālava.
Dagilis tak pameta šo " dievišķo būtni".
kāds
15.10.2017. 19:45Ilustrācijas fotogrāfijā ekselenti iederas teksts "Kur nu vēl lētāk". :D SHITā žagata vislaik kaut ko kreisu buldurē...
haha
15.10.2017. 19:42»
??
Kaut ko nesaprotu! Kā man šķita, Spriņģe bija viena no Lapsas lielākajām "ienaidniecēm" žurnālistu vidū. Kopš kura laika tad viņu sākuši pārpublicēt? Vai varbūt kāds dežūrējošais operators vienkārši "nolaidis lažu
Elementāri. L.L. riebjas Spriņģe, tāpēc pārkāpjot autortiesību likumu pārpublicēja viņas rakstu (kurš daudziem var nepatikt) šeit, pie reizes pieliekot attēlu ar dzeltenās preses info.
??
15.10.2017. 19:34Kaut ko nesaprotu! Kā man šķita, Spriņģe bija viena no Lapsas lielākajām "ienaidniecēm" žurnālistu vidū. Kopš kura laika tad viņu sākuši pārpublicēt? Vai varbūt kāds dežūrējošais operators vienkārši "nolaidis lažu"?
V12
15.10.2017. 19:07»
juhans
Ar neiedomajomi stulbo un kaitīgo sociālo politiku aizdzenam latviešus prom,bet paši kā aizkauti kviecam par slikto demogrāfiju un nepārvēlamo velmi no kādas Idiotijas atvilināt uz šejieni latviešaizvietotājus.Labi būtu,ja šiem nevis pieliktu pie algas,bet radītu apstākļus aizbraukšanai darbam uz zemeņu...
Izskatàs, ka pats vèl kà vergs neesi ne pàraudzinàts, ne pàraudzis savu sapraśanu pats.