Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Velosipēdiste

19.09.2014. 15:16

»

Autobraucēja

Ja liekas, tad var sasisties. Tas tā metaforiski. Un Jums tiešām man nav nekas jāpierāda, cik esat laba. Dzīve tāpat visu noliek savās vietās. Karma. Priecīgas brīvdienas


Dzīve jau ir nolikusi. Mums ir velotrase pilsētas centrā. Karavāna iet, bet suņi rej. Tikai neņemiet to personīgi. Jūs atkal neesat kvaukšķis. Arī kā te raksta, labs dzīvnieks. Par cūku vēl labāks.

Atbildēt

Autobraucēja

19.09.2014. 15:09

»

Velosipēdiste

Man tā starp rindiņām likās, ka jums liekas. Tas ir jūsu viedoklis, kas kuram radinieks un kur Latvijā ir daba. Es jums nepiekrītu. Man nav jāproponē, ka es esmu laba. Par to lai spriež mani draugi


Ja liekas, tad var sasisties. Tas tā metaforiski. Un Jums tiešām man nav nekas jāpierāda, cik esat laba. Dzīve tāpat visu noliek savās vietās. Karma. Priecīgas brīvdienas :)

Atbildēt

Velosipēdiste

19.09.2014. 15:01

»

Autobraucēja

Un kur es rakstīju, ka es sevi esmu noturējusi par augstākminēto dzīvnieku? Man gan šķiet, ka pati runā par savu radniecisko dvēseli, ja jau šo lopiņu n-tās reizes te piesauc. Un ja sākam metaforas bārstīt, Rīga, Lāčplēša iela un daba. Neesi iebraukusi auzās


Man tā starp rindiņām likās, ka jums liekas. Tas ir jūsu viedoklis, kas kuram radinieks un kur Latvijā ir daba. Es jums nepiekrītu. Man nav jāproponē, ka es esmu laba. Par to lai spriež mani draugi.

Atbildēt

Autobraucēja

19.09.2014. 14:42

»

Velosipēdiste

Latvieši saka, piecūkot dabu, vai sagandēt dabu. Tas ir metaforiski viens un tas pats


Un kur es rakstīju, ka es sevi esmu noturējusi par augstākminēto dzīvnieku? Man gan šķiet, ka pati runā par savu radniecisko dvēseli, ja jau šo lopiņu n-tās reizes te piesauc. Un ja sākam metaforas bārstīt, Rīga, Lāčplēša iela un daba. Neesi iebraukusi auzās?

Atbildēt

Velosipēdiste

19.09.2014. 14:20

»

Autobraucēja

Un kā un kur tad es cūkojos, dārgo meitenīt? Precīzāk lūdzu. Lai gan es saprotu. Kad cilvēkam sākt trūkt argumentu un nav pietiekošas inteliģences, viņš sāk apsaukāties


Latvieši saka, piecūkot dabu, vai sagandēt dabu. Tas ir metaforiski viens un tas pats.
Inteliģences skala katram sava. Es nebiju gaidījusi, ka jūs sevi noturēsiet par īstu cūku. Tas gan tā nebija domāts.

Atbildēt

Autobraucēja

19.09.2014. 13:06

»

Velosipēdiste

Lasi rūpīgāk. Kā cūka, nevis cūka. un kāpēc man jācūkojas, kā tev, mīļā


Un kā un kur tad es cūkojos, dārgo meitenīt? Precīzāk lūdzu. Lai gan es saprotu. Kad cilvēkam sākt trūkt argumentu un nav pietiekošas inteliģences, viņš sāk apsaukāties.

Atbildēt

Nodokļu maksātājs Rīgai

19.09.2014. 11:01

»

Velosipēdiste

Kāda agresija. Kurš tad turas no mums pie savām joslām. Tādi kā jūs šo traci ir sacēluši.Brauciet sabiedriskajā transportā, vediet bērnus pie rokas, izpētiet kustības sarakstus un maršrutus, piemontējiet velosipēdam bērna sēdeklīti un nomierinieties, jūs, agresīvā dzemdētāja. Un klimakss nemaz nav pasaules...


Atvaino, mums autobraucējiem nav savu joslu - jums, velosipēdistiem, arī ir atļauts braukt pa tām pašām. Tāpat jums ir atļauts braukt arī pa ietvēm. Un vēl jums ir savi veloceliņi un velojoslas. Tad kurš te ir vispriviliģētākais - autobraucējs vai velobraucējs?
Personīgi man nekad nav bijis nekādu problēmu ar tiem velosipēdistiem, kas brauc pa auto joslām - man nav iebildumu kādu brīdi pabraukt aiz viņa, ja uzreiz netieku garām, pie sarkanā es vienmēr apstājos tā, lai viņš var tikt man garām - ne es kādam esmu pīpinājis, ne kāds no viņiem man ir rādījis neapmierinātus žestus (laikam ar Tevi uz ielas neesmu sastapies)...

Atbildēt

Nodokļu maksātājs Rīgai

19.09.2014. 10:48

»

Velosipēdiste

Tad kad jūs veselīgu dzīvesveidu novērtēsiet vairāk par personīgo komfortu, es teikšu, jūs pareizi dariet. Kamēr jūs saviebsieties par velobraukšanu, tas nepilnvērtības komplekss ir tieši jūsos pašos. Un nav nekas slikts būt par studenti vai māti, kurai bērni projektā un kura brauc uz riteņa un ģērbtuvē...


Rādās, ka no dabas Tu esi tikpat tālu, kā Zeme no Mēness. Cūka, starp citu, ir viens no tīrīgākajiem dzīvniekiem (ja tikai to turētāji nodrošina viņām nepieciešamos apstākļus) - aplokā visas cūkas savas dabiskās vajadzības nokārtot vienmēr dodas uz vienu un to pašu stūri - tualeti, kas nekad nav tieši blakus silei, un arī neguļ ne tualetē, ne silē...
Veselīga dzīvesveida vienīgais kritērijs ir braukšana ar velosipēdu pa Rīgas ielām??? Manuprāt, tas vairāk saistīts ar fizisko aktivitāti kā tādu, vienlaicīgi pakontrolējot ko un kā ēst un nodrošinot organismu ar iespēju izgulēties. Es trīs reizes nedēļā sportoju trenažieru zālē, katru rītu taisu rīta rosmi, reizi nedēļā paskrienu, darbā, ja atļauj laiks (uz pulksteņa un ielas) un attālums, uz tikšanos ar partneri aizeju kājām, man ir brīvdienu māja (meža vidū un upes krastā), kur es labprāt un regulāri padarbojos ar lāpstu, cirvi vai zāģi... Bet veselīgs dzīvesveids nenozīmē, ka es uz tikšanos ar biznesa partneri varu ierasties iesvīdis, lietū izmircis kā žurka un dubļiem notašķītās biksēs...
Ar savu atbildi Tu faktiski apstiprināji, ka no Tevis pienesums Rīgas budžetam, ja vispār ir, tad ir ļoti niecīgs. Būtu labi, ja Tu saprastu, ka jebkuras infrastruktūras uzturēšanai vajag naudu - gan ceļiem, gan ietvēm, gan, lai cik neticami Tev tas liktos, arī veloceliņiem vajag naudu. Nauda neaug kokos to kādam jānopelna un daļa nodokļu veidā jāatdod Rīgas domei. Patīk Tev tas vai nepatīk, bet tie "nicināmie, nožēlojamie un nepilnvērtības kompleksu nomāktie", kas pārvietojas ar automašīnām arī ir tā bāze, kas gan ar biznesa, gan ar algas nodokļiem pilda Rīgas kasi. Jo ilgāku laiku biznesa pārstāvjiem jāsēž korķos, jo lielāka iespēja kaut kur nepaspēt, kaut ko nesatikt un, ļoti iespējams, kaut ko nenopelnīt un attiecīgi kaut ko nesamaksāt Rīgai. Jebkuras sekmīgas biznesa galvaspilsētas uzdevums ir arī rūpes par raitu satiksmi visām transporta grupām. Un tam nebūtu jānotiek uz citu grupu rēķina, kas šajā gadījumā arī ir izdarīts.

Atbildēt

Autobraucēja

19.09.2014. 09:36

»

Velosipēdiste

Kāda agresija. Kurš tad turas no mums pie savām joslām. Tādi kā jūs šo traci ir sacēluši.Brauciet sabiedriskajā transportā, vediet bērnus pie rokas, izpētiet kustības sarakstus un maršrutus, piemontējiet velosipēdam bērna sēdeklīti un nomierinieties, jūs, agresīvā dzemdētāja. Un klimakss nemaz nav pasaules...


Es agresīva? :) Parādi kur. Es kādu esmu te par cūku vai agresīvo dzemdētāju nosaukusi, atšķirībā no tevis? Un kāpēc man jādara tā, kā tu to gribi? Brauc pati ar sabiedrisko lielā bērnu plānotāja, tāpat tās velojoslas nākošgad nofrēzēs nost :)

Atbildēt

Velosipēdiste

19.09.2014. 09:08

»

Autobraucēja

Varbūt pajautā sev, no kurienes tāda agresija? Kāpēc autobraucējus jāsaukā uzreiz par cūkām? Rīga ir galvaspilsēta un tāda arī paliks ar visām iestādēm, daudzajām skolām un veikaliem. Un visi nav tik bagāti, lai tērētu sev visdārgāko (laiku un veselību), lai mītos ikdienā ar riteni...


Kāda agresija. Kurš tad turas no mums pie savām joslām. Tādi kā jūs šo traci ir sacēluši.Brauciet sabiedriskajā transportā, vediet bērnus pie rokas, izpētiet kustības sarakstus un maršrutus, piemontējiet velosipēdam bērna sēdeklīti un nomierinieties, jūs, agresīvā dzemdētāja. Un klimakss nemaz nav pasaules gals. Lai jums labi veicas stāvot sastrēgumos.

Atbildēt

Autobraucēja

19.09.2014. 08:32

»

Velosipēdiste

Tad kad jūs veselīgu dzīvesveidu novērtēsiet vairāk par personīgo komfortu, es teikšu, jūs pareizi dariet. Kamēr jūs saviebsieties par velobraukšanu, tas nepilnvērtības komplekss ir tieši jūsos pašos. Un nav nekas slikts būt par studenti vai māti, kurai bērni projektā un kura brauc uz riteņa un ģērbtuvē...


Varbūt pajautā sev, no kurienes tāda agresija? Kāpēc autobraucējus jāsaukā uzreiz par cūkām? Rīga ir galvaspilsēta un tāda arī paliks ar visām iestādēm, daudzajām skolām un veikaliem. Un visi nav tik bagāti, lai tērētu sev visdārgāko (laiku un veselību), lai mītos ikdienā ar riteni.

Atbildēt

Velosipēdiste

19.09.2014. 08:20

»

Nodokļu maksātājs Rīgai

Tu esi studente vai apkopēja, kam ir vienalga, kādā skatā ierasties darbā? Biznesā strādājošie, ņemot vērā Latvijas mainīgos dabas apstākļus, kad no rīta izziņotais laiks bez lietus jau ap pusdienlaiku radikāli izmainās un sāk līt, pat gribot nevar izmantot velosipēdus kā transporta līdzekli. Pie tam...


Tad kad jūs veselīgu dzīvesveidu novērtēsiet vairāk par personīgo komfortu, es teikšu, jūs pareizi dariet. Kamēr jūs saviebsieties par velobraukšanu, tas nepilnvērtības komplekss ir tieši jūsos pašos. Un nav nekas slikts būt par studenti vai māti, kurai bērni projektā un kura brauc uz riteņa un ģērbtuvē pārģērbj drēbes. Pēc sevis varu pateikt, es nemaz tik ļoti nesvīstu, ar svara kontrolli viss ir OK, pataloģiju nav.
Es piekrītu, ka jums benzīna nodokļi ir par mazu, ka jūs ar mieru spītēt un nepārsēsties uz sabiedrisko transportu vai velosipēdu. Tas manuprāt ir nekulturāli un nepieņemami. Bet arī cūkām jau vienalga kur un kā cūkot.

Atbildēt

Autobraucēja

19.09.2014. 07:20

»

Velosipēdiste

Es jums nejautāju, cik jums līdz klimaksam. Autobraucēji zināmā mērā apdraud velosipēdistus. Kas attiecās uz mani, esmu par velojoslu uz Lāčplēša ielas, jo es jau 3 reizes iemēģināju. Tiesa gan ceļu autotransports ir krietni sadangājis. RD ieteiktu kaut kādu barjeru, lai tiešām draudu būtu mazāk, bet...


Atbildu, man līdz klimaksasm vēl tālu, bet kā tas saistās ar auto vai velo braukšanu? No jautājuma par bērnu esamību un atbildi par manu klimaksu secinu, ka Jums bērnu nav, un, ka ļoti iespējams esat vientuļa (tāpec agresīva) būtne. Par auto un dabu. Nu būs tuvākā vai tālākā nākotē elektroauto, jo dabas resursi tiek izsmelti, tas ir neizbēgami. Un lai nu kā Jums gribētos ticēt un cerēt, es drīzāk nopirkšu elekotoauto nekā darbadienās braukšu ar velo. P.s. man ir velo un es ar to braucu brīvdienās. Ar visu ģimeni. Ārpus Rīgas.

Atbildēt

Nodokļu maksātājs Rīgai

18.09.2014. 20:41

»

Velosipēdiste

Es jums nejautāju, cik jums līdz klimaksam. Autobraucēji zināmā mērā apdraud velosipēdistus. Kas attiecās uz mani, esmu par velojoslu uz Lāčplēša ielas, jo es jau 3 reizes iemēģināju. Tiesa gan ceļu autotransports ir krietni sadangājis. RD ieteiktu kaut kādu barjeru, lai tiešām draudu būtu mazāk, bet...


Tu esi studente vai apkopēja, kam ir vienalga, kādā skatā ierasties darbā? Biznesā strādājošie, ņemot vērā Latvijas mainīgos dabas apstākļus, kad no rīta izziņotais laiks bez lietus jau ap pusdienlaiku radikāli izmainās un sāk līt, pat gribot nevar izmantot velosipēdus kā transporta līdzekli. Pie tam lielai daļai šo cilvēku darbs nenozīmē tikai sēdēšanu uz vietas ofisā. Man, piemēram, vismaz katru otro dienu jāizbrauc ārpus Rīgas, nemaz nerunājot par biežu kursēšanu Rīgas ietvaros. Un es neticu, ka Tu gadā Rīgai samaksā nodokļos tik, cik es mēnesī. Un es gribu, lai par maniem nodokļiem Rīga rūpējas par mani atbilstoši samaksātajam. Es neesmu vispār pret veloceliņiem, ja tie ir daudz maz sakarīgi izveidoti, kā tas ir, piemēram, Valdemāra un Skolas ielās, bet izčakarēt satiksmi tik nozīmīgās ielās kā Lāčplēša un Dzirnavu (nozīmīgās kaut vai tikai tāpēc, ka tās nodrošina dzelzceļa šķērsošanu), ir vienkārši bezatbildīgi. Dzirnavu ielā zem dzelzceļa tāpat visi velobraucēji turpina braukt pa trotuāriem, nevis pa jauno velojoslu, pie tam trotuāri tur ir 3m plati un gājēju nav daudz - kāpēc nevarēja joslu uzlikt uz trotuāra? Protams, ir loģiskāks skaidrojums - Rīgas Satiksmei trūkst naudas un mērķis ir tā sagandēt dzīvi autobraucējiem, lai mēs pārsēstos sabiedriskajā transportā un stāsti par "zaļo" domāšanu ir tikai PR nolūkos. Taču tas nenostrādās - es tāpat braukšu ar savu auto, rūcināšu to Rīgas ielās divreiz ilgāk, nekā līdz šim un šaubos, ka Tev patiks braukt pa to pašu Lāčplēša ielu, kura visā garumā uz abām pusēm būs aizņemta ar stāvošām un dūmus ražojošām automašīnām..

Atbildēt

Velosipēdiste

18.09.2014. 16:55

»

Autobraucēja

Un viedā velosipēdiste laikam stikla bumbā apskatījusies, ka velojoslas būs pieprasītas :) Cienītā, vai drīkst uzzināt, cik jums ir bērnu, un ja ir, cik veci? Es velojoslas atbalstu, BET ne šādā izpildījumā. Es savus bērnus pa tādām nelaistu, kas tagad ir sazīmētas uz ielas daļas. Tad jau labāk sastrēgumā...


Es jums nejautāju, cik jums līdz klimaksam. Autobraucēji zināmā mērā apdraud velosipēdistus. Kas attiecās uz mani, esmu par velojoslu uz Lāčplēša ielas, jo es jau 3 reizes iemēģināju. Tiesa gan ceļu autotransports ir krietni sadangājis. RD ieteiktu kaut kādu barjeru, lai tiešām draudu būtu mazāk, bet tas jau ir apsolīts. Lai kur jūs neatrastos - laukos vai pilsētā , jūs dabu pieķēzat par 100 velosipēdistiem. Un tad vēl met akmeņus uz velosipēdistiem.

Atbildēt

ibio

18.09.2014. 15:46

Peters varētu pats apspīlētās velobiksēs par šim joslām braukāt - tas tik būtu PR.

Atbildēt

Autobraucēja

18.09.2014. 12:52

»

Velosipēdiste

Mana absolūtā pārliecība, ka velo joslas būs pieprasītas. Daudzi vēl nemaz nezina, ka tās ir


Un viedā velosipēdiste laikam stikla bumbā apskatījusies, ka velojoslas būs pieprasītas :) Cienītā, vai drīkst uzzināt, cik jums ir bērnu, un ja ir, cik veci? Es velojoslas atbalstu, BET ne šādā izpildījumā. Es savus bērnus pa tādām nelaistu, kas tagad ir sazīmētas uz ielas daļas. Tad jau labāk sastrēgumā un ar auto, jo tā ir DROŠĀK. Ja citiem gribās zaļāku dzīvi, tad varbūt vienkāršāk pašiem uz laukiem pārvākties un tur tad pa ceļu zigzagā lai brauc :) Mums taču lauki tukši.

Atbildēt

skepse

18.09.2014. 12:19

ja RD satiksmes departamentā būtu kāds racionāls prāts, visus ielu posmus, kur novietoti gaisa kvalitātes monitoringa konteineri, būtu jāpārveido par velo un gājēju zonām, satiksmi novirzot pa apkārtējiem kvartāliem; tad nebūtu pārdabiski viss centrs jānobloķē ar neracionālām velojoslām, jo gaisa kvalitātes rādītāji paši no sevis uzlabotos...

Atbildēt

Velosipēdiste

18.09.2014. 11:38

»

hmm

Saprotu, ka piederi pie noteiktas sektas, bet vēlreiz - dzīvo savu dzīvesveidu, ja jau nav bērnu, ģimenes, pienākumu un visa cita, bet neuzspied citiem. Rīgas infrastruktūra kāda tā šobrīd ir, ir nepiemērota centra aizvēršanai auto. Kad uzlabos, tad var runāt. Ar agresīvu auto spiešanu laukā dabūsiet...


Kopš kura laika velobraukšana ir sekta? Un kopš kura laika pelēkā masa ir mīzali. Ja tu mīli savus bērnus un vēli viņiem to labāko, es nebūšu pēdējā, kas savējos sēdinās uz riteņa.

Atbildēt

1Jānis

18.09.2014. 10:24

»

Krišjānis P

Nav problēmu. Lai neradītu sastrēgumus, likvidēsim kreisos pagriezienus. Tas paredzēts kā nākošais solis pēc atlikušās satiksmes (ne)plūsmas monitoringa


Jāaizliedz arī labie pagriezieni jeb gājējiem jāaizliedz ielu pie zaļā šķērsot pirms nav pagriezušies visi auto

Atbildēt

phe

18.09.2014. 10:12

»

viss kā jau tūdalijā

Kam tik vien tūdals piekeras, to tūdals nekavējoties salaiz galīgā dēlī. Interesants fenomens citu Eiropas tautu vidū


Šai tūdalijas daļā pie teikšanas ir vatņiki. vatņikam Nilam un vatņika piedevai Peteram vari izteicienus adresēt, kā mēs visi to darām. Pie visa, Lāčplēša iela novada salu tilta automašīnas. kamēr salu tilts remontā, mašīnu maz. Kad pabeigs, būs trīsreiz vairāk - viss tilts būs ciet.

Atbildēt

Arturs

18.09.2014. 09:09

Bēdīgi, bet lasot NU interviju par padarītiem konkrētiem darbiem vedina domāt, ka tas tomēr bija/ ir tikai PR triks, lai uzrunātu arvien vairāk un dažādāku sabiedrības daļas par SC labajiem darbiem....

Atbildēt

ja godiigi

18.09.2014. 08:27

»

Krišjānis P

Nav problēmu. Lai neradītu sastrēgumus, likvidēsim kreisos pagriezienus. Tas paredzēts kā nākošais solis pēc atlikušās satiksmes (ne)plūsmas monitoringa


Var protams likvideet kreisos pagriezienus, tas jau ir izdarits uz Vienibas gatves (nepadomajot kaa lai nokljuust darbaa vesela biroja kvartaala darbinieki) )) Shajaa gadiijumaa pieljauju domu, ka velosipedisti diez vai buus svariigaaki par Rigas satiksmes autobusiem, kuri nogriezhas uz Abrenes ielu )) Taa ka shobriid no Lacplesha ielas Centraltirgus virzienaa papildus slodzi uzliks krustojumam pie stacijas, Stocman. Paskatiisimies, kas notiks ar centra gaisa kvalitaati. PS Gribu atziimeet arii pozitiivo, ir beidzot ieviesti + kreisie pagriezieni. Par to gan Paldies!

Atbildēt

bocha

18.09.2014. 08:06

Varēja varbūt sākt ar CSN papildināšanu ar to kā jāizmanto velojoslas, šobrīd noteikumos par velojoslām ir absolūta 0. Daži maniaki pat izpīpējuši, ka var braukt pretējā virzienā pa velojoslu vienvirziena ielā, jo noteikumi to neregulē. Neregulē arī to, ka mašīnām nogriežoties no vienvirziena joslas būtu jāpalaiž pretējā virzienā braucoši velo, jo tādiem nemaz nav jābūt. Izskatās pēc eksperimenta - vispirms uzkrāsosim strīpas, paskatīsimies cik velosipēdistus piebrauks un tad arī izdomāsim noteikumus.

Atbildēt

pilsētnieks

17.09.2014. 22:57

Bija paziņojums,ka velojoslas tiek izveidotas bez papildus finansējuma ,ielu marķējuma atjonošanas ietvaros ,tomēr velojoslas uzradās,bet gājēju pāreju "zebras" tā ari nav atjaunotas,to krāsojums ir nodilis un nepamanāms ! Par gājēju drošību ari vajadzētu domāt un neizteikt aplamus paziņojumus !
p.s. pie veloceliņiem ,tā pat kā jaunbūvēm ,kur norādīts projekta autors ,arhitekts utt. ari vajadzetu izlikt plakātus ar atbildīgo personu amatiem, vārdiem un uzvārdiem !

Atbildēt

Tev, kas neesi ar lielām orāta spējām apveltīts

17.09.2014. 22:41

»

Velosipēdiste

Pietiek domāt par sevi un sāciet reiz domāt par dabu. Pēc jums kaut vai plūdi?! Lai piedzīvotu šādu luksus dzīvesveidu, par to ir dārgi jāsamaksā. Bet ja dzīvot dabai kopumā draudzīgi, ir automašīnas atstāšana un ierašanās pilsētā ar sabiedrisko transportu, pie visām stacijām ir stāvlaukumiņš un piebraucams...


Uz 100 autovadītājiem, kas stāv korķī dēļ viena braucoša velobraucēja par velojoslu gaisa kvalitāte tikai un vienīgi pasliktināsirs! Domā zaļi un aizvāc sezonālās velojoslas! :)

Atbildēt

Gsg

17.09.2014. 22:38

Tas, kasir izdarīts uz Rīgas ielām ir pilnīgs absurds un neloģiskuma kalngals. Vajadzēja ņemt piemēru no racionālākām tautām - Somijas un Zviedrijas, kuršādas velojoslas ir atsefišķi atdalītas joslas uz gājeju ceļa, UN NEVIS UZ AUTOBRAUCĒJU. mums vietām gājēju ceļu platums ir krietni platāks nekā tas ir Zviedrijā un Somijā uz gājēju ceļiem, kas marķēti un sadalīti starp gājējiem un velobraucējiem. Iesaku arī ņemt vērā Latvijas klimatiskos apstākļus un velosezonas sezonalitāti, tādējādi kā prioritāti nosakot tomēr autoplūsmas optimizāciju un caurplūdes palielināšanu.

Atbildēt

hmm

17.09.2014. 22:35

»

Velosipēdiste

To pašu jau var teikt arī par autovadītājiem. Līdz nesenam laikam Rīgā veloceliņu nebija vispār. Nu beidzot ir situsi lūzuma stunda. Izkāp no skārdenes


Saprotu, ka piederi pie noteiktas sektas, bet vēlreiz - dzīvo savu dzīvesveidu, ja jau nav bērnu, ģimenes, pienākumu un visa cita, bet neuzspied citiem. Rīgas infrastruktūra kāda tā šobrīd ir, ir nepiemērota centra aizvēršanai auto. Kad uzlabos, tad var runāt. Ar agresīvu auto spiešanu laukā dabūsiet pretējo efektu.

Atbildēt

vcb

17.09.2014. 22:04

»

velo

nekāds čiks nav sanācis - riteņbraucēji brauc pa velojoslām priecīgi un viss notiek! Autobraucējiem gan skarba dzīve, bet tas bija jau paredzēts, so - kur tieši cepiens? Kā var uzbūvēt velojoslas, neietekmējot autobraucējus? Lūdzu - gudrinieki - padomājiet un vēlāk uzrakstiet. Variantu "Uz Rīgas superplato...


mana meita dzīvo Rīgas centrā un pārvietojas tikai ar velo. Katru dienu. Līdz šim brīdim vēl nav braukusi pa jaunajam velo joslām, jo nav izdevīgas, lāga nekur neved, bedrainas, un uz tām bieži noparkojas transports, kas veikaliem/birojiem piegādā preces. Kad būšot josla uz Brīvībenes, tad gan braukšot.

Atbildēt

Krišjānis P

17.09.2014. 22:00

»

ja godiigi

Sanaca braukt pa Dzirnavu ielu. Tad arii sapratu ka nekas nav domaats vispaar. Kaa vareeja sakanjot csdd? Pratam neaptverami! Satiksmes autobusam nogriezhoties pa kreisi tika nolikta mieraa visa kustiiba aiz taa. Dereetu labus nodomus tomert apvseert un tieshaam izanalizeet


Nav problēmu. Lai neradītu sastrēgumus, likvidēsim kreisos pagriezienus. Tas paredzēts kā nākošais solis pēc atlikušās satiksmes (ne)plūsmas monitoringa.

Atbildēt

Viesturs

17.09.2014. 21:20

...Un nebrauciet ar privāto auto bez sevišķas vajadzības, ja neesat gatavi par to kārtīgi sapiķot!

par vajadzību - interesanti kāpēc pie RD publiskajā telpā ir speciāla stāvvieta ar norādi "tikai ar RD atļaujām"

par sapiķošanu - Kādreiz Vecrīgā iebraukšana bija par maksu, tagad gan par to nav jāmaksā ! Tātad virzība ir pilnīgi pretēja !

un tie ir tikai divi piemēri, kas raksturo RD lēmumu bezmērkīgumu un haotismu ! ! !

Atbildēt

Guntis

17.09.2014. 20:53

»

kā tad

Tev uz slotas vajadzētu pārsēsties, kaza


Jā, tas gan, dabu nepieķēzīs! Toties bikses pieķēzīs bērnus ar velosipēdu vadājot pas skolām un bērnudārziem:)))

Atbildēt

Velosipēdiste

17.09.2014. 20:43

»

OZ

Godājamā velograuzēja, nominies 45km uz darbu, nostrādā 8st un aizminies uz mājām, pa ceļam nopērc pienu, maizi un desu. Stāvot rindā piesargies lai kāds Tev neuzvemj jo Tu smirdēsi pēc sviedriem kā cūka


Pietiek domāt par sevi un sāciet reiz domāt par dabu. Pēc jums kaut vai plūdi?! Lai piedzīvotu šādu luksus dzīvesveidu, par to ir dārgi jāsamaksā. Bet ja dzīvot dabai kopumā draudzīgi, ir automašīnas atstāšana un ierašanās pilsētā ar sabiedrisko transportu, pie visām stacijām ir stāvlaukumiņš un piebraucams ceļš. Jums ir par daudz priekšrocību, kuras jūs vienkārši nenovērtējat, kā cūkas nenovērtē pērles. Jums tikai biezais vāģis, lai pie*irstu pilsētu. Ejiet un pakariet auto atslēgas. Un nebrauciet ar privāto auto bez sevišķas vajadzības, ja neesat gatavi par to kārtīgi sapiķot!

Atbildēt

TT

17.09.2014. 19:21

Kā Satiksmes departaments var pieņemt koleģiālo lēmumu? :D Tā nav koleģiālā institūcija, bet hierarhiskā,.
Vēl ir kāda RD Satiskmes un transporta lietu komiteja, bet tā sastāv no deputātiem, tā nepieņem sasitošus citiem lēmumus, jo tā nav daļa no Rīgas pilsētas izpildvaras - kuras daļa RD Satiksmes departaments ir.

Atbildēt

OZ

17.09.2014. 19:12

»

Velosipēdiste

Lai autovadītāji pārsēžas uz velosipēdiem, tad vismaz Rīgas gaisu un dabu nepieķēzīs


Godājamā velograuzēja, nominies 45km uz darbu, nostrādā 8st un aizminies uz mājām, pa ceļam nopērc pienu, maizi un desu. Stāvot rindā piesargies lai kāds Tev neuzvemj jo Tu smirdēsi pēc sviedriem kā cūka.

Atbildēt

hmm

17.09.2014. 18:07

»

Velosipēdiste

Pagājušā ziema bija tik pat kā bez sniega. un ne tā vien. Velobraukšana, tā arī ir kultūra. Un niķīgajiem autovadītājiem jārēķinās ar jaunu realitāti. Velosipēds - tas ir ES transports. Bet kas attiecas uz Rīgu, varbūt autotransportam - vieglajam nepieciešams liegt ieeju, kad sastrēgumi būs pārāk lieli...


Normālās sabiedrībās neviens savu kutūru varmācīgi otram neuzspiež. Un pareizi pateici, ka tā ir kultūra. Nu tad kop to, bet ne uz citu rēķina. Rīgā šobrīd reāli uz pārdaugavu, apejot centru, ar auto nav iespējams aizbraukt. Un cilvēkiem ir jāved vairāk lietu, kā tu savā Erenpreisa pakaļdarinājuma groziņā vari ielikt, ja tev ar to pietiek.

Atbildēt

hmm

17.09.2014. 18:03

»

protams

Amsterdamā, Berlīnē vienā r;itā visi pamodās un ieraudzīja, ka pa visu pilsētu ir izveidotas brīnišķīgas velojoslas! Šoferi pieklājīgi palaiž riteņbraucējus, kuri savukārt pieklājīgi sveicina gājējus...Visi laimīgi, apmierināti...Labi attīstīta veloceliņu infrastruktūra ir gadu desmitu darbs un prieks...


Pēc tā arī izskatās, ka Kokins vienā rītā pamodās kaut kur Amsterdamā un izdomāja, ka grib to izsist cauri arī Rīgā. Tikai nepadomāja, ka Rīgā nav Amsterdamas satiksmes infrastruktūras (tilti, pārvadi, apvedceļi). bet mēģina ieviest un droši vien arī nopelnīja, jo visādi Peteri laikam uz to gatavi uzlikt parakstu bez analīzes.

Atbildēt

Velosipēdiste

17.09.2014. 18:01

»

Nesa protams

Amsterdamā un Berlīnē, ne ziema, ne rudens/pavasaris navv tāds kā Rīgā, kāds būs velobraucēju skaits novembrī/aprīlī??? pāris kamikadzes,kas pie pirmā ledus nebaidīsies noraut uz mutes, varbūt mums arī ar likumu aizliegt valkāt ziemā cepures un pufaikas jo Spānijas dienvidos taču ziemā ir silts un tur...


Pagājušā ziema bija tik pat kā bez sniega. un ne tā vien. Velobraukšana, tā arī ir kultūra. Un niķīgajiem autovadītājiem jārēķinās ar jaunu realitāti. Velosipēds - tas ir ES transports. Bet kas attiecas uz Rīgu, varbūt autotransportam - vieglajam nepieciešams liegt ieeju, kad sastrēgumi būs pārāk lieli. Jau tā tās ielas ir par šauru, piegāzētas smirdīgas piecūkotas ielas - pilnīgi gadās, ka nav ko elpot. Es Peterus neaizstāvu. Bet ja ir viens jauns veloceliņš, tas ir brīnišķīgi.

Atbildēt

zj

17.09.2014. 16:56

Konkrēts jautājums CSDD : nogriežoties automašīnai pa labi no Lāčplēša ielas uz Čaka ielu(virzienā no Avotu ielas uz Čaka ielu), kam priekšroka - taisnā virzienā braucošajam selosipēdam vai kā... Un cik vispār tur ir braukšanas joslu. Kur ir skaidrojums?

Atbildēt

Nesa protams

17.09.2014. 16:37

»

protams

Amsterdamā, Berlīnē vienā r;itā visi pamodās un ieraudzīja, ka pa visu pilsētu ir izveidotas brīnišķīgas velojoslas! Šoferi pieklājīgi palaiž riteņbraucējus, kuri savukārt pieklājīgi sveicina gājējus...Visi laimīgi, apmierināti...Labi attīstīta veloceliņu infrastruktūra ir gadu desmitu darbs un prieks...


Amsterdamā un Berlīnē, ne ziema, ne rudens/pavasaris navv tāds kā Rīgā, kāds būs velobraucēju skaits novembrī/aprīlī??? pāris kamikadzes,kas pie pirmā ledus nebaidīsies noraut uz mutes, varbūt mums arī ar likumu aizliegt valkāt ziemā cepures un pufaikas jo Spānijas dienvidos taču ziemā ir silts un tur neviens nevalkā ziemā cepures un pufaikas

Atbildēt

bidzho

17.09.2014. 15:36

»

protams

Amsterdamā, Berlīnē vienā r;itā visi pamodās un ieraudzīja, ka pa visu pilsētu ir izveidotas brīnišķīgas velojoslas! Šoferi pieklājīgi palaiž riteņbraucējus, kuri savukārt pieklājīgi sveicina gājējus...Visi laimīgi, apmierināti...Labi attīstīta veloceliņu infrastruktūra ir gadu desmitu darbs un prieks...


runa jau nav ka nevajag! runa ir ka viss sadarīts neplānojot, aiz vajag tāpēc ka vajag, nevis izvērtējot satiksmes plūsmas un velo virzienus!
Apskaties cik brauc pa tiem JAUNAJIEM velo ceļiem ==== stundā viens!!!

Atbildēt

protams

17.09.2014. 15:23

Amsterdamā, Berlīnē vienā r;itā visi pamodās un ieraudzīja, ka pa visu pilsētu ir izveidotas brīnišķīgas velojoslas! Šoferi pieklājīgi palaiž riteņbraucējus, kuri savukārt pieklājīgi sveicina gājējus...Visi laimīgi, apmierināti...Labi attīstīta veloceliņu infrastruktūra ir gadu desmitu darbs un prieks,ka beidzot arī Rīgā ir sperts pirmais solis.

Atbildēt

Sasha

17.09.2014. 15:19

ir taču skaidrs, ka šis tūdaliņš parakstīs jabkuru dokumentu. te svarīgāk ir saprast, kas šo "projektu" virzīja un kāda ir šī virzītāja motivācija, izglītība un galu galā arī cik kvalitatīvs ir ieguldītais darbs.

Atbildēt

pedālis

17.09.2014. 15:19

Labi, ka vispār atzinās, ka nav ar galvu domājuši. Bet jādomā būs, jo šitā turpināties nedrīkst, agri vai vēlu upuri būs.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...