Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Likumsakarība
24.07.2014. 10:07 Labi ir zināms, ka pastāv milzīga atšķirība starp augšupejošu valsti un lejupejošu valsti. Augšupejoša valsts atbalsta talantīgus un dedzīgus cilvēkus. Lejupejoša valsts atbalsta tikai viduvējības un dažāda ranga deģenerātus, kas ir idejiski un organizatoriski impotenti cilvēki un kuriem ir zems morālais līmenis.
Vēsturiskās likumsakarības vienmēr iet roku rokā ar psiholoģiskajām likumsakarībām. Piemēram, jo radikālāki sociālie pārkārtojumi, jo lielāks pieprasījums pēc idejiski radikāliem cilvēkiem.
maiss
24.07.2014. 00:22ECT: pielaižu valsts noslēpumam pārsūdzēšanas kārtība Latvijā pārkāpj tiesības uz taisnu tiesu
----------------
Šādu kārtību izstrādāja Solvita Āboltiņa, Andris Šķēle, Ivars Godmanis. Iznīcinot tiesiskumu, viņi paši pieļauj, ka pret viņiem izturēsies kā mežā zvēri pret zvēriem. Lai tas piepildās!
a
23.07.2014. 14:52»
klau
pietiek! Cik liela alga ir Reinikam un kādi īpašumu viņam pieder? Varbūt patiesībā Reiniks ir nabags un tāpēc "zog", jo naudiņas pašam savai mašīnai un benzīnam nav, naudiņas veļasmašīnai un mazgāšanas pulverim nav
visai ticama versija, patiesībā.
klau
23.07.2014. 14:11pietiek! Cik liela alga ir Reinikam un kādi īpašumu viņam pieder? Varbūt patiesībā Reiniks ir nabags un tāpēc "zog", jo naudiņas pašam savai mašīnai un benzīnam nav, naudiņas veļasmašīnai un mazgāšanas pulverim nav..?
...
23.07.2014. 08:49»
paija
Nepiekrītu par Āboliņu. Augstākām amatpersonām pienakas apsardze visu laiku , ari kārtojot personīgas darīsanas, ja to pieprasa.Kada tad citadi jēga no apsardzes? Un arī citās valstīs drīzak policijas amatpersonas atkāptos,ja vēl kads tiktu nošauts ka Palme , pastaigajotioes bez apsardzes,bet laiki...
Fiktīvās demokrātijas mums pār pārēm. Un reinika reklāmas arī.
voins no ostas
22.07.2014. 23:20Zinātnes atbalsta jomā Latvija ieņem vienu no pēdējām vietām Eiropas Savienībā (ES), tādēļ var uzskatīt, ka Latvija zinātnei ir nelabvēlīga valsts, šādu viedokli pēc Latvijas Institūta (LI) un televīzijas kanāla "History" balvas saņemšanas pauda akadēmiķis Jānis Stradiņš. Jo Lauvas tiesu sagrābj tiesneši, prokurori, tiesu izpildītāji, notāri un ģenerāļi ar smagajām pagonēm, kuru labā Andris Šķēle izbīdīja labvēlības likumus apmaiņā par balto apkaklīšu lietu notušēšanu.
Milberga
22.07.2014. 23:15Klusē tikai jēri. Vai mēs tādi esam? Nē. Atgādināsim Jānim Reinikam, ka biedrības Grupa A, kuru vada bijušais Saeimas deputāts Roberts Milbergs pret kuru Ivars Godmanis bija safabricējis lietu, lai apklusinātu Saeimas izmeklēšanas komisiju par valsts izlaupīšanu, nav aizmirsis neko. Problēma ir tā, ka Latvijā Godmaņa otrā sieva ir IM valsts sekretāre, kas uz sūdzībām atbild ar Caps Lock palīdzību, notušē Pareksbankas afēras lietu.
atklātums
22.07.2014. 17:47»
OP
Reinika vietā bija jāsēž Didzim Šmitiņam vai Jutai Strīķei, kuri pierādīja, ka spēja atmaskot divkosi Juridiskās fakultātes preodekānu Ilgvaru Krastiņu, ņemot kukuli. Domājat, ka citi tur ir labāki? Paklausieties, ko zina tie, kas studējuši LU
Ja piemin Krastiņu, tad jāpiemin arī Mikaini, Kūtri, Muižnieku, Smilgaini, Torgānu, Bišeru, Vēberu un Co, kur katram kažokā bisa sava uts.
OP
22.07.2014. 17:44Reinika vietā bija jāsēž Didzim Šmitiņam vai Jutai Strīķei, kuri pierādīja, ka spēja atmaskot divkosi Juridiskās fakultātes preodekānu Ilgvaru Krastiņu, ņemot kukuli. Domājat, ka citi tur ir labāki? Paklausieties, ko zina tie, kas studējuši LU.
fakts
22.07.2014. 17:38Vislabāk juristus atmasko paši juristi, kas kopā strādājuši, studējuši utt. Taču vislielākā daļa juristu klusē, jo grib zaļi dzīvot.
neklusēsim!
22.07.2014. 17:37»
Andris
Ko tad Reiniks labu izdarījis? Kur rezultāti par tiesneša Laikrozes slepkavību? Kā viņam nav kauna skatīties Blonska meitas Labuckas acīs un tēlot godīgo, ja visi juristi jau sen zina kas ir kas
Kur izmeklēšana par vēlēšanu rezultātu viltošanām, kā arī Kramiņa un Līgotņa miršanas apstākļiem? Kur rezultāti par advokāta Platača pazušanas apstākļiem? Kur uzskaite par oligargu sagrauto un izpostītām cilvēku dzīvēm? Par to Reiniks klusē, jo pats piedr pie šīs mafiozās sistēmas. Pajautāsim ko par to saka pensionējušies ģenerāļi Indrikovs Zenons un citi? Brīnumu lietas pastāstīs.
Andris
22.07.2014. 17:31»
Guļāns
Lapsa jau sen iegājis vēsturē. Ja godīgais Lato Lapsa būtu divkoša Reinika vietā, tad Latvijā valsts izzadzēji un negodīgie juristi jau sen nebūtu pie varas
Ko tad Reiniks labu izdarījis? Kur rezultāti par tiesneša Laikrozes slepkavību? Kā viņam nav kauna skatīties Blonska meitas Labuckas acīs un tēlot godīgo, ja visi juristi jau sen zina kas ir kas?
Guļāns
22.07.2014. 17:29Lapsa jau sen iegājis vēsturē. Ja godīgais Lato Lapsa būtu divkoša Reinika vietā, tad Latvijā valsts izzadzēji un negodīgie juristi jau sen nebūtu pie varas.
l'
22.07.2014. 17:23No sirds novēlēsim, lai pie Jāņa Reinika atnāk Andris Grūtups un atdod vēzi Jānim Reinikam.
Ghh
22.07.2014. 15:41»
dalia
matu skaldišana tas viss. Es varu saprast generāli, ka viņs , ieraugot Lato Lapsu sāk smieties un saka, bildē , bildē ja tik ļoti vajag... nu man vajadzēja uz tīrītavu, pa ceļam iegriezos. nav liela lieta
Reiniks ieraugot Lapsu, gandrīz aptaisījās un metās bēgt.diez kas notiktu kad krievi šo gūstā paņemtu.
dalia
22.07.2014. 12:47matu skaldišana tas viss. Es varu saprast generāli, ka viņs , ieraugot Lato Lapsu sāk smieties un saka, bildē , bildē ja tik ļoti vajag... nu man vajadzēja uz tīrītavu, pa ceļam iegriezos. nav liela lieta.
bet tā stulbā bēgšana, tā jau ir komēdija.
Ezim
22.07.2014. 00:46»
ezis
Ja šeit runa par morāli, tad uzstādījumam īsti negribu piekrist...
Labi, uzņēmējs, nopērkot auto, reģistrē to uz firmu, bet vai visa veida garantijas precēm, ieskaitot auto, nav saīsinātas līdz gadam? Kurš tad mums te ir reāls ieguvējs? Ak jā, uzņēmējs par preci samaksā visu PVN pārdevējam, un pēc tam ar čekiem dodas uz VID, kurš tad arī atmaksā to nodokli, bet ne jau nākamajā dienā pēc čeku iesniegšanas, bet gan parasti krietni vien vēlāk. Tātad - kurš tad ir tas ieguvējs īstermiņā?
df
21.07.2014. 23:30Dzīve ir pierādijusi Latviešu komunists ir bīstamāks par krievu komunistu un latviešu fašisms ir sliktāks par vācu fašismu. Un tā mēs braucam no viena grāvja otrā grāvī.
nepiekr...
21.07.2014. 22:56(papildināšu. nepiekrītot paijai). Tas gadījums, kad visu kārto "apkalpe" -tas ir no padomju laikiem saglabājies variants, kad "apkalpe" ir nevis brīvprātīgi kādā valsts kantorī strādājošs ierēdnis, bet gan - piespiedu kārtā (iesaukts armijā) nokļuvis uz laiku tāda "ģenerāļa kalpībā". Jā, atcersos jūsmīgus kolēģes stāstus (viņai tēvs bija armijnieks, padomju virsnieks), cik jauki bijis agrāk, kad katrā jaungadā pašiem nav bijis jāmekklē eglīte- to tētiņam (un ģimenei) vienmēr atveduši zaldāti. Mūsu iebildes, ka tas norīkotais zaldāts daudz labprātāk tobrīd būtu nodarbojies ar savējās ģimenes apgādāšanu (kā brīvs cilvēks, nevis dienestā iesaukts) netika saprastas. Jo tas taču ir tik pašsaprotami, pierast pie privilēģijām, kaut vai nelielām...
nepiekrītu paijai
21.07.2014. 22:50»
paija
Nepiekrītu par Āboliņu. Augstākām amatpersonām pienakas apsardze visu laiku , ari kārtojot personīgas darīsanas, ja to pieprasa.Kada tad citadi jēga no apsardzes? Un arī citās valstīs drīzak policijas amatpersonas atkāptos,ja vēl kads tiktu nošauts ka Palme , pastaigajotioes bez apsardzes,bet laiki...
Nevis "lielākajā daļā valstu [amatpersonas pašas neiepērkas {to dara apkalpe]" , bet gan - pašas neiepērkas, to dara viņu noalgoti cilvēki. Precīzi - viņu "mājas sadzīviskās lietas" nokārto, ja ne sieva/vīrs/ mājsaimniece, tad cilvēki, kuriem tā ir profesija - profesionāla apkopēja (kurai arī noteikti ir jāsaņem pieācīgs atalgojums un kuras darbam jābūt tāpat reģistrētam, ar visiem nodokļu atskaitījumiem. Pretējā gadījumā izceļas milzu skandāli). DOma ir tāda - cilvēks augstajā amatā saņem algu par savu darbu, un sava darba liakā un ar sava darba automašīnu nekādas privātas lietas nekārto, bet gan no saviem līdzekļiem noalgo, faktiski, dod darbu citiem, mazāk kvalificēto uzdevumu veicējiem. Un tas, ka kaut kāds ģenerālis pats dosies uz veļas mazgātuvi, būs nevis "demokrātiskuma paraugs", bet gan skopuma paraugs (labākajā gadījumā), kad ietaupa uz "apkopējas/mājsaimnieces" algu.
bregs>ezim
21.07.2014. 22:02»
ezis
Ja šeit runa par morāli, tad uzstādījumam īsti negribu piekrist...
vispār jau salīdzinājums ir par valsts iestādēm un uzņēmējiem, nevis privātpersonām un uzņēmējiem. Neaizmirsti, ka valsts auto lietotājs savām vajadzībām visbiežāk ielej arī degvielu par valsts naudu, remontē auto par valsts naudu utt... un plus nemaksā dienesta auto nodokli...
ezim2
21.07.2014. 21:22un vispār, :Latvijā uz 1.8 milj. iedzīvotāju, ieskaitot mazus bērnus, pensionārus, cietumniekus un bomžus, ir 0.3 milj. valsts un pašvaldību darbinieku. OK, ir skolotaji, mediķi, policisti un ugunsdzēsēji ielās,bet ir nenormāls skaits ierēdņu un birokrātu, tai skaitā desmitiem "enerāļu" struktūrām, kuras diennakts laikā ar lapstām atskaldītu Pleskavas "stroibats". Kāpec tam ērcem viss par brīvu, pat pensija pēc 20 gadu "darba", pīemēram, 18 gados sāc ezdēt krēslā un 38 gados, "pār..ezdējies" pensijā. Kapēc? Nu protams, resnie vēderi pārpūlējušies iržot krēslos. Paskaties uz enerāļu pazodēm, praktiski visi ir sulīgi tefteļi. Nav taisnīgi. Tāpēc arī privātais sektors izmanto visas iespejas nemaksāt un palīdzēt saviem tuvajiem pa tiršo.
ezim
21.07.2014. 21:07Par "Visiem taču skaidrs, ka uzņēmēji reģistrē personīgajām vajadzībām un ģimenei domātos autiņus uz firmām, lai pēc iespējas mazāk maksātu nodokļus. Tātad lai sashēmotu un faktiski naudu budžetam nospertu. Jo uzskata ka viņiem tā pienākas."
tu, cik noprotu, savā dzīvē neko neesi pelnījis privātajā sektora, tikai pardalījis privātā sektora nodokļos samaksāto naudu valsts un pašvaldību sektorā. Tad nu lūk, sakuma nopelni kaut kapeiku privātaja sektorā un tikai pec tam ver vaļā savu badaino rīkli kritizēt privato sektoru, ute.
ezis
21.07.2014. 18:36Ja šeit runa par morāli, tad uzstādījumam īsti negribu piekrist.
Ja es kā uzņēmējs nopērku autiņu uz firmu, PVN dabūšu atpakaļ. Ja to pašu autiņu nopirkšu kā privātpersona, PVN jāsamaksā un punkts. Vienīgā atšķirība , ka bez privātajām vajadzībām , kas tomēr sastāda lielu daļu no nobrauktā, ar firmas autiņu tiks braukts arī darba darīšanās. Toties visi izdevumi norakstīsies uz firmu, arī kas radušies privātā braukšanā. Par privāto autiņu par visu maksā pats.
Dažus gadus atpakaļ medijus pāršalca ziņa, ka galvenais fotoradaru ieviesējs uz firmām paņēmis džipu un ferrari. Vai kāds viņam pajautāja ekonomisko pamatojumu, kāpēc firmai tie bija vajadzīgi? Kā negatīvi tiktu iespaidots fotoradaru bizness, ja viņš turpinātu braukt ar iepriekšējo autiņu? Domāju ka neko sakarīgu viņš pateikt nevarētu.
Visiem taču skaidrs, ka uzņēmēji reģistrē personīgajām vajadzībām un ģimenei domātos autiņus uz firmām, lai pēc iespējas mazāk maksātu nodokļus. Tātad lai sashēmotu un faktiski naudu budžetam nospertu. Jo uzskata ka viņiem tā pienākas. Tad kāda atšķirība kurš kurā stadijā un kādā veidā nosper - vai jau samaksāto, vai neiemaksājot? Katrs uzskata ka pienākas un dara kā vēlas, morāle jau viena, atšķiras izpildījums un cik nu kuram tās iespējas. Tāpēc laikam šis auto nodoklis radās, lai kaut nedaudz liktu samaksāt no tā, kas no budžeta tika nomuhļīts.
Veltīgi te norādīt uz kādu skandināvu morāli par atkāpšanos. Nevar būt kaut kādi ģenerāļi, nav svarīgi vai valsts vai privātie, kam izcila morāle un pārējā tauta, kas pa lielam turpina domāt, rīkoties un dzīvot postpadomju tradīcijās. No kurienes tad tie izcilie morālisti nāks, ja ne no tautas? Bet ja nav atnākuši, tātad visa tauta nav sasniegusi attiecīgu morāles līmeni un faktiski šādus dižgarus nemaz nav pelnījusi. Jāsāk ar sevi, pašiem jāmainās, tad varēsim prasīt no citiem. Tāpēc iesaku vispirms katram sākt ar sevi, citādi moralizējošie raksti un komentāri izskatās pēc visparastākās skaudības.
paija
21.07.2014. 17:59Nepiekrītu par Āboliņu. Augstākām amatpersonām pienakas apsardze visu laiku , ari kārtojot personīgas darīsanas, ja to pieprasa.Kada tad citadi jēga no apsardzes? Un arī citās valstīs drīzak policijas amatpersonas atkāptos,ja vēl kads tiktu nošauts ka Palme , pastaigajotioes bez apsardzes,bet laiki ir palikusi tikai nedrošāki. Lielakaja daļa valstu gan augstākas amatpersonas pašas neiepērkas un nenodod veļu,to dara apkalpe, ja tā notiek , tiek izradīts kā šovs,reklama un demokratisma paraugs
s
21.07.2014. 17:38
Taadaa valstii dziivojam ...
SKUMJI ..
Skumji,ka valdiibaa seez nejeegas un diletanti